Bereken uw BMI of vetpercentage | Sportschool Almere | VAN ITTERZON SPORT

De M Double You Bulk Whey 2250 gram is een combinatie van 3 soorten wei-eiwitten: wei-eiwit concentraat, gehydrolyseerd wei-eiwitconcentraat en wei-eiwit isolaat.

Eiwitten dragen bij tot een groei van de spiermassa, de instandhouding van de spiermassa en normale botten.

  • Chocolade
  • Vanille
  • Cookies & Cream
  • Aardbei
  • Banaan

Tijdens de productie zijn de eiwitten meerdere malen intensief gefilterd. Hierdoor zijn ze zeer zuiver en snel op te nemen door het lichaam. Zeker voor sporters is dit heel belangrijk omdat je na een training zo snel mogelijk herstel- en bouwstoffen nodig hebt. Dit voorkomt onnodige spierafbraak en draagt bij aan de opbouw van droge spiermassa.

Kenmerken van Bulk Whey

  • Optimaal spierherstel
  • Aspartaam Vrij
  • 3 soorten wei-eiwit
  • Voorkomt spierafbraak
  • Opbouwen van droge spiermassa
  • Heerlijke smaak

Dosering spiermassa opbouw & herstel:
Reken 2 gram eiwitten per kg lichaamsgewicht. Weeg je bijvoorbeeld 80 kilo, neem dan 160 gram eiwit per dag. Je haalt gemiddeld al 85 gram eiwit uit je normale voeding, dus vul je de overige 75 gram eiwit aan met Bulk Whey. Neem dan 3 maal per dag 25 gram (1 maatschepje) opgelost in tenminste 300 ml water, melk of yoghurt. Neem je doseringen in tijdens het ontbijt, het belangrijkste moment: direct na je training en voor het slapen gaan. Neem op rustdagen 2 maal daags een dosering, een bij het ontbijt en de ander voor het slapen gaan.

Dosering snel spierherstel:
Neem 1 dosering direct na je training. Los 25 gram (1 maatschepje) Bulk Whey op in tenminste 300 ml water, melk of yoghurt.

Fitness Calculators

U begint uw trainingsprogramma's met veel enthousiasme en om de verwachtingen, de ijver, de kracht vast te houden is het noodzakelijk om de niveaus van uw vooruitgang in de fitness nauwkeurig te beoordelen.
Fitness calculators zijn van groot nut in dit streven en er zijn verschillende soorten van fitness calculators om uw staat van gezondheid te controleren.

Body Mass Index (BMI)

Het berekenen van je BMI met onze BMI-calculator doe je hier. Je Body Mass Index (BMI) geeft je een indicatie van eventuele gezondheidsrisico’s die je loopt als gevolg van jouw gewicht. Laat je niet misleiden: je Body Mass Index is niet altijd leidend.

Bereken
Metric Imperial
Uw Body Mass Index is
?
Deze berekening zijn gebaseerd op gemiddelden

Jouw BMI, wat betekent dit?

BMI <18,5: Je hebt ondergewicht, probeer aan te komen

BMI 18,5 tot 25: Je hebt een gezond gewicht, houd dit vast.

BMI 25 tot 30: Je hebt overgewicht. Overweeg om gewicht te verliezen want je loopt licht verhoogde risico’s op ziektes en overlijden.

BMI 30 tot 35: Je hebt ernstig overgewicht, ook wel obesitas (graad 1). Ga snel afslanken of afvallen en neem contact op met je huisarts want je loopt sterk verhoogde risico’s op ziektes en overlijden.

BMI 35 tot 40: Je hebt ernstige obesitas (graad 2). Ga zo snel mogelijk afvallen en neem contact op met je huisarts want je loopt sterk verhoogde risico’s op ziektes en overlijden.

BMI >40: Je hebt morbide obesitas (graad 3). Ga afvallen en neem spoedig contact op met je huisarts want je loopt extreem verhoogde risico’s op ziektes en overlijden.

Bepaal uw vetpercentage

Gebruik een meetlint om uw taille, heup en nek omtrek te bepalen. Voer vervolgens uw geslacht en de andere gegevens in om een ​​lichaamsvet percentage te ontvangen op basis van gemiddelde waarden.

Bereken
Metric Imperial
Uw vetpercentage is
?
Deze berekening zijn gebaseerd op gemiddelden

Lichaamsvet Percentage Categorieën

Classificatie Vrouwen (% Vet) Mannen (% Vet)
Essentieel vet 10-12 % 2-4 %
Athleten 14-20 % 6-13 %
Fitness 21-24 % 14-17 %
Acceptabel 25-31 % 18-25 %
Zwaarlijvig 32 % 25 %